dinsdag 28 juni 2016

Recept voor een bakfeestje

Zo doe je anderhalf jaar lang niets, en zo maak je in korte tijd twee verjaardagsuitnodigingen!

Voor nichtje Lot maakte ik deze uitnodiging voor haar bakfeestje. Na weer wat inspiratie te hebben opgedaan op Pinterest had ik genoeg ideeën om lekker aan de slag te gaan en rolde er uiteindelijk dit kaartje uit:


Ook hier maakte ik meteen een bijpassende envelop bij (tja, als het patroon dan toch in de computer staat en het resultaat er bij Sam zo leuk uit was gekomen...), waarvan hieronder het platte patroon:

Na het uitsnijden, vouwen en plakken leverde dat het volgende resultaat op:



Op de vraag of Lot nog iets wilde veranderen was het commentaar van de kleine Masterchef of ik de roze ruitjes achtergrond paars kon maken. Laat dat nou toevallig ook net mijn lievelingskleur zijn!
En met de mededeling: "Wel heel speciaal hè mam, zo'n uitnodiging..." is ook deze missie weer geslaagd ;)

Alvast een fijne verjaardag Lot!
xxx Tante Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen