vrijdag 13 mei 2016

Een Koninklijk Feestje

Na een uitputtend jaar, waarin er weinig tijd (en zin) overbleef om na werktijd nog eens achter de computer te kruipen voor het ontwerpen van de dingen die ik priv├ę leuk vind om te maken, is het nu dan eindelijk weer zover...

Ik ben nog niet 'back on track', maar de eerste kriebels kondigden zich weer aan toen mijn lieve neefje me vroeg om de uitnodiging te maken voor zijn verjaardagsfeestje. Na een goede drie weken nadenken over het thema kreeg ik van zijn moeder het verlossende appje: "Het moet een koningsfeest worden!". 

Geïnspireerd door Koningsdag (en met wat hulp van Pinterest) kwam daar de volgende uitnodiging uit:



Er werd ook meteen een bijpassende envelop bij gemaakt, waarvan hieronder het platte patroon:

Na het uitsnijden, vouwen en plakken leverde dat het volgende resultaat op:



Op de vraag of Sam nog iets wilde veranderen, of dat hij nog iets miste was het commentaar van Zijne Koninklijke Hoogheid: "Nou... nee, hij is eigenlijk perfect!" Dus mijn missie is geslaagd. Want een blij neefje is een blije tante ;)

Alvast een fijne verjaardag Sam!
xxx Tante Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten