dinsdag 15 juli 2014

Babykaartje

Omdat er weer een neefje onderweg is heeft mijn zusje me gevraagd om een geboortekaartje te maken. Resultaat: ik ben zeer vereerd en zij is blij dat ze van die klus af is! ;) 

Toen ik eenmaal wist dat het een jongetje gaat worden ben ik aan een eerste opzetje begonnen. Maar toen ik het eerste idee doorstuurde bleek ze toch iets anders in gedachten te hebben. Vandaar dat ik dit kaartje nu hier kan laten zien, want wat het uiteindelijk gaat worden blijft als het goed is nog tot eind september geheim...!



De naam is trouwens verzonnen, wat het gaat worden krijg ook ik pas te horen na de geboorte (dit even ter info voor alle familie!!!). De patroontjes heb ik al vaker gebruikt in allerlei kaartjes en ook dit keer vond ik het leuk. Nieuw zijn de cartoons en de tekst van een wiegenliedje in de naam, die ik vond op internet. De werkelijke kaart gaat compleet anders worden, maar misschien dat één of twee elementjes uit deze kaart het wel gaan overleven...

Tot de volgende blog,
Laura

1 opmerking: