donderdag 20 maart 2014

Uitnodiging

Het is alweer een tijdje oorverdovend stil op mijn blog. De tijd is nooit zo snel gegaan als de laatste paar maanden lijkt wel...
Maar van de week heb ik eindelijk weer eens tijd vrijgemaakt om te gaan zitten voor een uitnodiging die ik maakte in opdracht van een collega. Haar ouders hebben nogal wat te vieren de komende tijd, en daar hoort een feestje bij! Ik kreeg een waslijst aan info die erin verwerkt moest worden, samen met de mededeling dat ik er niet veel tijd aan hoefde te besteden, zolang het er maar beter uitzag dan een "in Word in elkaar geflanst knutselwerkje"... 

Na een middag puzzelen met verschillende elementen, die ondertussen onderdeel van mijn handschrift lijken te zijn geworden, is dit het resultaat:


Haar ouders waren er erg blij mee hoorde ik dus: missie geslaagd!

Tot de volgende blog,
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen