donderdag 5 december 2013

Green Booklets

Wat een dag... Zeker geen 5 december zoals ik me van vroeger herinner. Maar wel één die bol staat van de kadootjes!!!

Het begon met een gezellige ochtend op kantoor, na twee en een halve week van extreem hectisch thuis- en overwerk. Het heerlijke gevoel dat je alleen maar krijgt als je ergens tussen totale geestelijke en lichamelijke uitputting compleet high wordt van het idee dat je de deadline niet alleen gehááld hebt, néé, dat je zelfs nog wat uurtjes overhoudt om op je gemak de laatste dingetjes af te maken, dat is al een kadootje op zich.
Dan een baas die tegen me zegt, als ik om 13:00 uur vraag of ik nog wat kan doen om te helpen: "ga jij maar lekker naar huis, voor de storm uit, en geniet van je vrije dagen!"
Vervolgens haal ik zonder problemen de trein, en wonder boven wonder, weet de NS me veilig en met slechts 5 minuutjes vertraging naar het juiste station te brengen! Vooral bij slecht weer gebeurd dat ook niet dagelijks, dus dat was dan alweer kadootje nummer 3.
En als je dan ineens, zomaar op een donderdagmiddag, mét toestemming van je baas en een heerlijk relaxt gevoel, om kwart over 2 in de middag een beetje op station Leiden rondbanjert en bij de Sissy Boy deze geweldige notebookjes ziet liggen, dan kan je dag toch niet meer stuk?

Het is een gezellig setje van 3 boekjes met gelinieerd papier. Het papier is gemaakt van hout met een FSC-keurmerk en de gebruikte inkt is op soja-basis. Best wel verantwoord dus... voor een papierproduct... Maar die printjes zijn zó ontzettend mooi!


Het stapeltje was samengebonden met een stukje touw.





En ook de achterkanten waren het waard om gefotografeerd te worden. Zie jij welke achterkant bij welke voorkant hoort? ;)



Weer een mooie aanvulling op mijn inmiddels flink groeiende collectie. Dank u Sinterklaasje!

Tot de volgende blog,
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen