zaterdag 9 november 2013

Stoffen vlaggenslinger



Zes weken terug vertelde een collega me dat ze een vlaggenslinger had gemaakt voor een vriendin die was bevallen. Leuk idee! dacht ik nog.
Vijf weken terug waren we op bezoek bij een zwangere vriendin toen ik er ineens, zonder nadenken, uitflapte dat ik ook wel zo'n leuke slinger zou gaan maken voor hún kindje. Zo gebeurd dacht ik nog.


Vier weken terug liep ik bij de Action tegen een zelfmaak-pakketje aan voor een vrolijk gekleurde vlaggenlijn, met allerlei verschillende kleuren en printjes, dus wat het ook zou worden, jongen/meisje, het was altijd goed. Handig, hoef ik geen twee slingers te maken! dacht ik nog.
Drie weken terug vroeg ik mijn lief om de naaimachine voor me uit de berging te halen en begon ik vol goede moed aan de klus met het uitknippen van alle onderdelen. Hoeveel werk kan dat nou helemaal zijn? dacht ik nog.


Twee weken terug begon ik me zo aan die naaimachine in de woonkamer en de stapel uitgeknipte onderdelen op mijn bureau te ergeren dat ik op zondagmiddag aan tafel ben gaan zitten met het idee dat ik er pas weg mocht als die verrekte slinger af was. Effe doorbijten! dacht ik nog.


Eén week terug maakte ik foto's van de slinger, de week ervoor was hij pas af nadat ik de zon achter de horizon had zien zakken, en je kunt nou eenmaal geen goed foto's maken zonder daglicht... Morgen even een blogje van maken dacht ik nog.
En vandaag? Vandaag kan ik eindelijk weer een puntje van mijn to-do-lijst afvinken: vlaggenslinger-blog? Check!!!

Het kost wat tijd en moeite maar ik heb alvast één leuk en origineel kado klaarliggen, laat die baby maar komen! P.s. ik ben er redelijk zeker van dat de aankomende paps en mams mijn blog niet lezen, dus vandaar dat ik dit er nu al op zet om het gat te dichten tot de volgende post ;-)

Tot de volgende blog,
Laura

1 opmerking:

  1. Hij is wel heel erg leuk geworden, nu weer je in ieder geval zeker dat je ze niet wekelijks wilt gaan maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen