zondag 24 november 2013

Adventskalender

Leuke tip: deze vrolijke kartonnen adventskalender die ik gisteren bij de Hema tegenkwam. 



Er zitten al wat kinderspeelgoedjes bij, de rest kun je zelf vullen. Nadat ik de gummetjes en andere plastic frutsels eruit gepeuterd had heb ik de kalender zelf gevuld met (sinterklaas) chocolaatjes, handgeschreven briefjes voor mijn allerliefste, een zwarte piet-gelukspoppetje op 5 december en twee plastic tolletjes die ik er eerder uitgegooid had. 

Op de tolletjes staan nummers: 1 tot 6. Eenmaal uitgedraaid blijft hij op een nummer liggen. Bij iedere tol heb ik een briefje bij gedaan met 6 'opdrachtjes' als: een avondwandeling na het eten maken, een massage voor mijn lief, we laten de boel de boel en gaan uit eten, laten we een lekker toetje gaan halen voor na het eten, naar de bios, etc, etc.


Zo zie je maar weer, adventskalenders zijn leuk voor iedere leeftijd: 3 weken lol voor maar 6 euro. Op naar de feestdagen!

Tot de volgende blog,
Laura

1 opmerking:

  1. Beste,
    Bent u van België? Want ik heb het opgezocht in belgische Hema en heb niks gevonden. Wel heel interessant!

    BeantwoordenVerwijderen