dinsdag 3 september 2013

Tijd voor een kaartje...

Al maanden ontbrak het me aan tijd en zin om iets te maken, getuige de vele en ook vele lange stiltes op dit blog. Misschien lag het aan mijn werk, misschien lag het aan het lekkere weer, misschien lag het gewoon helemaal aan mezelf, maar wat maakt het ook eigenlijk uit: sommige dingen laten zich nou eenmaal niet dwingen (hee, dat rijmt!). Dus ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat als ik geen zin heb, ik gewoon geen zin heb, en dus ook helemaal niets 'moet'. Totdat ik van de week de verjaardag van mijn zusje in de agenda zag staan voor komend weekend...

Ze viert het niet, want ze gaat lekker op vakantie met haar gezin. En dus vond ik het niet okee om haar af te schepen met een gekocht kaartje. Soms sus ik mijn geweten met het idee dat we bij iemand op bezoek gaan en/of voor een leuk kadootje zorgen, dus ach dan kan zo'n kaart best. Maar als ze het al niet viert dan kan ik toch op zijn minst de moeite nemen om een kaartje te maken, toch?

En zo begon het ineens, heel stiekum, een heel klein beetje te kriebelen. En na een paar uurtjes rommelen, schuiven en plaatjes zoeken op internet was daar ineens dit vrolijke kaartje met cupcakes geboren:



Fijne verjaardag lieve zus!

Tot de volgende blog,
Laura

1 opmerking:

  1. En het was een feest om zo'n mooi en lief kaartje te krijgen! Leuk thuiskomen met al die verjaardagspost!

    BeantwoordenVerwijderen