zaterdag 13 juli 2013

China 3

Zoals in mijn vorige twee posts reeds vermeld hebben mijn schoonouders me schandelijk verwend met mooie kado's uit China. Hieronder het derde en laatste deel:

Origineel Chinese papier-knipkunst! Al een tijdje superhip en veel te zien in tijdschriften zoals de Flow, maar ik heb nu mijn eigen verzameling met waanzinnig mooie plaatjes!!!

Maar liefst 4 pakjes namen ze voor me mee.

Op de achterkant een uitleg.

In ieder pakje zitten wel 10 verschillende patroontjes.

De ragfijne papieren knipsels zitten gevouwen in al net zo dunne stukjes vloeipapier, ter bescherming.

Vlinders, in alle soorten en maten.

Een vogeltje met bloemen.

Geisha girls, daar was ik in Japan ook al zo gek op. 
En er blijken dus ook Chinese geisha's te bestaan.

Pa en ma, nogmaals ontzettend bedankt voor al het moois, ik ben er superblij mee!
Veel liefs,

Laura

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je zo verwend bent - echt kunstwerkjes zijn dit!

    BeantwoordenVerwijderen