woensdag 3 juli 2013

China 1

Het is nog steeds verdacht stil op mijn blog, ik weet het. Ook tijdens de vakantie is er niets gemaakt of bedacht wat ik hier zou kunnen plaatsen. En ook al is het een geweldig vakantieland, Noorwegen is helaas geen papierwaren-land, waar ik me helemaal gek gekocht heb aan mooie nieuwe spullen voor mijn verzameling...

Maar geen nood, dan kijk je gewoon je schoonouders héél lief aan, en lees je heel onopvallend en onschuldig (hardop uiteraard) een stukje uit een reisgids voor, dat ze in China zulke mooie papierwaren hebben. Een maandje later was ik dat zelf overigens compleet vergeten, toen we ze van Schiphol gingen afhalen.

De verrassing was dus alsnog erg groot toen de tas met kadootjes op tafel kwam! Omdat ik nou eenmaal in een blog-loze periode verkeer maak ik natuurlijk optimaal gebruik van deze gelegenheid om het over 3 posts te verspreiden. Net zo nieuwsgierig als ik gisteravond was??? Houd dan de komende tijd LovingLeiden in de gaten!

Nou daar gaan we dan, het eerste deel van de prachtige Chinese spulletjes die mijn lieve schoonouders voor me meenamen:

Kleine boekenleggertjes, waaiers, heel fijntjes opengewerkt en met goudfolie.

Panda's! Ik hoop snel de foto's te zien van de echte panda's die ze daar hebben gezien.

Met Chinese geisha's.

Met draken erop, en kunstig bewerkte randjes.

Gelukkig heb ik met een e-reader geen boekenleggers meer nodig. Ze zijn zo fijntjes dat ze binnen de kortste keren kapot zouden zijn, denk ik, en dat zou echt zonde zijn!
Misschien dat ik er een paar ga gebruiken als embellishment op een kaart, daar zijn ze perfect voor.

Tot de volgende blog,
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen