dinsdag 30 april 2013

Fijne k(r)oningsdag!

Het is hier de laatste tijd nogal stil geweest... te stil eigenlijk. Wegens een gigantisch gebrek aan tijd heb ik er zelfs over gedacht om er maar helemaal mee te stoppen, als ik er niet regelmatig een post op kan zetten. Maar wonder boven wonder blijken er nog steeds dagelijks mensen op mijn blog terecht te komen, aan de pageviews te zien. En eigenlijk kan ik het ook niet over mijn hart verkrijgen om deze verzameling van plaatjes, stukjes tekst, inspiratie en ontwerpen, die ik de afgelopen jaren heb opgebouwd zomaar 'weg' te doen. Dus rommelen we nog maar een tijdje zo verder...

Veel zelfgemaakte of zelfs maar zelfontworpen dingen zitten er voorlopig nog niet echt in. 
Met een licht gevoel van schaamte rekende ik van de week zelfs twee moederdagkaarten af. Dus nee, dit jaar geen eigen ontwerp, maar gelukkig kun je tegenwoordig ook hele mooie kaarten kopen.

Vandaag, tussen de tv-momentjes van de kroning door, zijn we nog even over de rommelmarkt wezen struinen. En daar kwam ik deze kleine schatten tegen die zeker de moeite waard zijn om te delen. Voor het eerst in weken begon het blog-virus weer een beetje te kriebelen. Dus hierbij een shoplog:

Een setje van 3 mooie oude ansichtkaartjes. 
Aangemoedigd door mijn lief mochten ze mee naar huis!

Deze vond ik het mooiste, er zit ook een postzegeltje op de voorkant geplakt.

Deze heeft al wat meer kleur.


Achterop staan Franse teksten geschreven, in dat mooie ouderwetse handschrift.

En dit is pure nostalgie. Met een paar tegelijk in plastic geseald, klaar om later deze zomer mee op vakantie te mogen. We hebben het dus bescheiden gehouden, wat betreft de aankopen.

Zó, het zit er weer op! Nog een fijne k(r)oningsdag allemaal en tot de volgende blog!
(En ik kan al wel vast stiekem verklappen dat er een paar ontwerpen in de maak zijn voor een zeker verjaardagspartijtje, dus hopelijk laat mijn volgende post wat minder lang op zich wachten dan deze...)

Groetjes,
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen