woensdag 20 maart 2013

Trouwkaart in opdracht

Het is dan eindelijk zover! De kaarten zijn gepost en als het goed is zijn de meesten inmiddels op hun bestemming aangekomen. Dus is nu ook voor mij het moment aangebroken dat ik iedereen het eindresultaat mag laten zien van mijn eerste officiële opdracht voor een trouwkaart!!!

Op de vraag of ik de trouwjurk voor mijn buurvrouw wilde maken/ontwerpen heb ik wijselijk met 'nee' geantwoord... Dat kon ik haar echt niet aandoen. De laatste keer dat ik een kledingstuk in elkaar gezet heb studeerde ik nog. Maar ik zag wel meteen een kans om te laten vallen dat het ontwerpen van de trouwkaart wat meer in mijn straatje paste. En gelukkig was ze daar ook blij mee, en kreeg ik na het laten zien van 3 voorstellen (de twee afgevallen ontwerpen zijn hier terug te zien), de volledige goedkeuring om verder te gaan met het ontwerp van hun keuze.

De voorkant, gedrukt op glanzend wit karton.

De binnenkant links.

De binnenkant rechts.

Op de achterkant van de kaart stond een logootje van de drukker. Daar wilde Sabine graag stickers voor hebben met mijn logo en website, om eroverheen te plakken. Wat ik natuurlijk helemáál niet erg vond ;-)

De envelop. Omdat we twee huizen verder wonen kreeg ik hem natuurlijk zonder postzegel in de bus. Maar omdat ik het leuk vind om kaarten in hun originele enveloppen te bewaren heb ik er voor de grap een stukje tape met postzegelprint op geplakt.



Sabine en Jeroen: hartstikke bedankt voor jullie opdracht, het was ontzettend leuk om te doen!!! En ook hartelijk dank voor de uitnodiging voor 'jullie' dag, het word vast een fantastisch feest.

Liefs,
Laura

1 opmerking:

  1. Dat is een hele mooie kaart geworden zeg,en tegelijk ook weer een leuke reclame voor jou ontwerpkunsten!

    BeantwoordenVerwijderen