zondag 10 februari 2013

Shoplog

Afgelopen week werd ik weer verblijd met een mailtje waarin een sample sale stond aangekondigd, van de woon-, kantoorboekhandel en speelgoedafdeling op mijn werk. Na de voorgaande 3x wist ik ongeveer hoe het werkte, dus ik had netjes voor contant geld gezorgd, een trein eerder gepakt en om 5 voor 8 's morgens stond ik tussen de dringende meute, met mijn vuilniszak in de aanslag, te wachten op het moment dat de deuren werden geopend...

Nu is 'winkelen' in een kleine drukke ruimte met een berg spullen en een hoop graaiende mensen niet één van mijn favoriete bezigheden (vandaar dat ik altijd met een grote boog om de uitverkoop en in het bijzonder de '3 Dwaze Dagen' van de Bijenkorf heen loop), maar zoals ik de vorige keren al gemerkt heb loont het absoluut om deze monsterverkopen toch eventjes te bezoeken.

Ik ga niet alles wat ik gekocht heb online zetten, omdat het meeste niet binnen mijn 'blog-voorwaarden' passen (namelijk: vrolijk, kleurrijk, knutsel-technisch verantwoord en bijzonder vanwege het design of artwork), maar geloof mij maar als ik zeg dat ik goed heb gescoord ;-)
De anderhalve vuilniszak die ik binnen een kwartier wist te vullen werd 's middags door mijn lief opgehaald, omdat het me al de grootst mogelijke moeite kostte om de hele handel naar mijn bureau te slepen, laat staan dat het me gelukt zou zijn om alles met de metro, trein en fiets thuis te krijgen!

Hieronder een paar plaatjes van de twee nieuwe aanwinsten in mijn kast, die wél aan de voorwaarden voldoen:


Een etui, waar ik al eens mee in mijn handen heb gestaan. De print is geweldig, maar toen hield de gele ondergrond kleur me tegen, die me gek genoeg helemáál niet meer stoorde toen ik het artikel voor bijna niets mee kon nemen... Tja, je blijft toch een Hollander hè!?!



Bij het speelgoed kwam ik dit leuke doosje tegen met knutselspullen om zelf grappig vormgegeven handpoppen mee te maken. Ik behoor qua leeftijd waarschijnlijk niet meer tot de doelgroep, maar als je van zoiets simpels zo vrolijk kan worden, dan doet dat er toch ook niet echt meer toe, toch?



Tot de volgende blog,
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen