zaterdag 16 februari 2013

In opdracht gemaakt

Een paar weken terug vroeg mijn schoonmoeder me om een kaartje te ontwerpen voor de 60e verjaardag van haar beste vriendin. Nu weet ik wel dat ze altijd blij is met de kaartjes die ze van me ontvangt, maar als ze er ook één weg willen sturen met haar eigen naam als afzender erop, dan kan ik dat toch niet anders zien als een groot compliment!

Ik ken Marjolein zelf ook wel een beetje, maar niet goed genoeg om te weten wat ze leuk zou vinden om op een kaartje terug te zien. Dus heb ik maar gewoon gedaan waar ik zelf zin in had, en het een klein beetje in dezelfde stijl gehouden als de laatste verjaardagskaart van mijn schoonmoeder zelf (voor de zekerheid, je gaat tenslotte geen kaart versturen die je zelf lelijk vindt).

Hieronder het eindresultaat:

Na een erg drukke periode, zowel op het werk als met de feestdagen thuis, heb ik eindelijk weer de puf en zin om zelf kaarten te maken. En als dit er dan na een kleine 3 uurtjes werk op een heerlijk relaxte zondag, bijna moeiteloos uit komt rollen, merk ik weer dat ik lekker in mijn velletje zit :-)

Dus hiep hiep hoera voor Marjolein, je wordt tenslotte niet ieder jaar 60!

Tot de volgende blog,
Laura

1 opmerking:

  1. Mooie kaart hoor! de echte lovingleidenLaura stijl ;) gr linda

    BeantwoordenVerwijderen