vrijdag 25 januari 2013

Hiep hiep hoera!!!

Want vandaag is manlief jarig! En dat verdiend een kaartje. Design by LovingLeiden uiteraard ;-)
Ik heb mijn best gedaan om er geen 'meisjes-kaart' van te maken. En dat kostte me best wat moeite... 'Meisjes' is blijkbaar gewoon mijn handschrift geworden, wat niet heel gek is aangezien dat mijn werk is. Hieronder het eindresultaat:



Maar ja, wat doe je dan voor mannen, zonder je eigen handschrift te verliezen? Ik ben maar begonnen met een houten achtergrond, want dat kan nooit kwaad. En omdat ik van de week met de buurvrouw heb gesproken over het trouwkaartje dat ik voor haar en haar vriend heb ontworpen, moest ik ineens weer denken aan het kaartje met het krijtbord dat was afgevallen.
Van dat kaartje kon ik nog wel een paar onderdeeltjes gebruiken en dat is vervolgens aangevuld met de tekst, waarvoor ik een nieuw lettertype in 'krijtbord-stijl' van internet heb geplukt. Om het nog iets persoonlijker te maken heb ik de polaroid maar weer uit de kast getrokken, dat blijft een favoriet elementje voor mijn kaarten.

Wat kleine grapjes, zoals de tafel van 9 met uitkomst 36, de gekke poppetjes en 'Marcel was here' samen met de grappige foto maken het compleet, geschikt voor een man en in het bijzonder voor mijn allerliefste lief!

Tot de volgende blog,
Laura

1 opmerking:

  1. Van harte gefeliciteerd Marcel! Leuk kaartje, Laura. Groetjes, Marcel en Corina

    BeantwoordenVerwijderen