maandag 24 december 2012

Let's Party!

We eten wat af deze maand! Na het etentje van mijn ouders vorige week, was afgelopen zaterdag het feest (etentje) van mijn schoonouders, ter gelegenheid van mijn schoonmoeders 66e verjaardag en hun 40-jarige huwelijk. Hiep, hiep, hoera!!!

En natuurlijk ook hier geen feest zonder kado. Om het niet al te eentonig te maken wilden we dit keer niet iets ín een ballon stoppen, maar wat áán een (helium)ballon hangen. Weer eens wat anders en toch bijzonder om te geven, een echte blikvanger.

Wát we dan precies wilden geven was lastig, maar na een maandje piekeren en overleggen waren manlief en ik eruit: een kadobon van FOX reizen, want ze hadden weer een mooie rondreis op het oog: China en Tibet. Vooral na onze eigen laatste twee rondreizen ben ik gaan beseffen dat ervaringen vaak bijzondere herinneringen opleveren, die spullen je meestal niet kunnen geven. Vandaar onze keuze voor dit misschien wat ongebruikelijk kado.

De inspiratie voor de ballon kwam van de ballonnen die mijn schoonouders voor onze trouwdag hebben laten maken. Ze stonden naast de deur van hun huis, waar we op de grote dag onze gasten mochten ontvangen. En daarna hebben ze geregeld dat ze bij ons thuis voor de deur neergezet werden, waar we er 's nachts bij thuiskomst door verrast werden.

Naast de kadobon moest er natuurlijk ook een kaartje aan komen te hangen:

De voorkant

En de achterkant, lekker simpel, met schaamteloze zelfpromotie... ahum.

En hier nog wat fotootjes van het eindresultaat:
Op de avond zelf.

Twee dagen later, het kaartje en de bon waren er toen al afgehaald, dus daar is geen goede foto meer van. Mijn schuld, want op de dag zelf hebben we de ballon afgegeven bij het hotel, en in alle drukte van die dag ben ik helemaal vergeten om een paar goede foto's bij daglicht te maken...


Maar inmiddels kunnen we terugkijken op alwéér een gezellige avond met heerlijk eten. Een zeer geslaagd feest dus! Fijne feestdagen allemaal!!!

Tot de volgende blog,
Laura

1 opmerking:

  1. Een hartstikke mooie blog van ons feestje en met foto's!!! We zullen zeker hieraan terug denken als we in China/Tibet zijn.

    Veel liefs, Pap en Mam

    BeantwoordenVerwijderen