dinsdag 11 september 2012

Hoera!

En alwéér een verjaardag! Het kan niet op deze maanden. Van harte gefeliciteerd pap!!

Voor mijn vader heb ik een kaart gemaakt waarbij ik me heb laten inspireren door een paar erg oude fotootjes die ik laatst tegenkwam:



Boven: mijn opa en oma. Het verhaal erachter weet ik helaas niet. Stom dat je je dat soort dingen pas beseft als het te laat is. Nu heb ik mijn opa nooit gekend, maar mijn oma is pas een paar jaar terug overleden...


Boven: oma, gezellig poserend. Onder: opa, die volgens mij een enorme dandy moet zijn geweest, gezien zijn fotootje.


Onder: na het overlijden van oma kregen mijn zusje en ik allebei een paar kiekjes uit een oud familiealbum van mijn tante. Naast de bovenstaande drie wist ik ook mijn handen te leggen op onderstaand plaatje van mijn vader, schattig he?


En geïnspireerd door de bovenstaande foto's is onderstaande kaart ontstaan:


En ja, ik sta er ook op. Twee keer maar liefst, op een paar van de belangrijkste dagen van mijn leven. Dank je wel pap, voor alles. Fijne verjaardag en een dikke kus van je oudste dochter!

Tot de volgende blog,
Laura

2 opmerkingen:

  1. Geweldig! Ik ben dol op oude foto's! Zeker als er ook nog bekenden op staan ;) gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend lief.
    Dank je wel dochter.
    Pap

    BeantwoordenVerwijderen