zaterdag 4 augustus 2012

Uitpakparty!!!

Al enige tijd een grote hit op internet: uitpakparty's! En dankzij de aller-aller-állerliefste zus van de hele wereld kan ik er vandaag ook één laten zien op dit blog.


Voor diegenen die geen idee hebben waar ik het over heb: bij een uitpakparty kun je 'meekijken' wanneer er een pakketje opengemaakt word. Zo is manlief verslaafd aan de filmpjes van Bright waar nieuwe designproducten, elektronica en andere gadgets worden geshowd en getest. Maar er zijn ook meisjes die het uitpakken en testen van nieuwe cosmetica-producten laten zien, etc, etc. 


Het pakketje wat ik vandaag ontving was een grote verrassing, want ik had toch écht niets op internet besteld de laatste tijd. (Nou ja... niet helemáál waar, maar de H&M had vorige week al geleverd dus dat telt niet meer mee.) Na bestudering van het handschrift op de doos had ik al een klein vermoeden... en ja hoor: mijn lieve zus stuurden me een doos vol met leuke kadootjes om me te feliciteren met mijn nieuwe baan!!!


Kijk maar even mee:

















Ook de grappige briefjes op ieder kadootje vond ik geweldig. Ze heeft erg haar best gedaan. En ik heb het dan ook niet helemaal uit kunnen pakken zonder een paar traantjes... 


Dank je wel Lin, dat was héél erg lief van je en ik ben er heel erg blij mee!!! Bijna alles wordt komende maandag meegesleept naar mijn nieuwe bureau, om daar een plekje te krijgen. De film laat ik maar thuis en of het snoepgoed het einde van het weekend haalt is ook niet met zekerheid te zeggen... PEZ is al in gebruik genomen, in elk geval ;D


Fijn weekend allemaal!
Laura

1 opmerking: