zaterdag 25 augustus 2012

Shoplog

Morgen is het precies 2 jaar geleden dat ik ben begonnen met dit blog! Hiephiep hoera, want LovingLeiden is dus jarig!!!

Het allereerste artikeltje wat ik er (nog een beetje onwennig) op plaatste was een shoplog uit Kopenhagen, als ik me niet vergis. En vandaag kan ik er weer een shoplog op zetten. Wel van een iets minder exotische plaats helaas, maar de spulletjes die ik er 'gescoord' heb zijn er niet minder om.

En als ik zeg 'iets minder exotisch' dan heb ik het het in dit geval dus over het dichtstbijzijnde filiaal van de Action. Niet bepaald de favoriete winkel van mijn lief, maar de meeste vrouwen die ik ken zijn er behoorlijk lyrisch over :D

Wat mocht er mee in mijn mandje:


Whoeoe! Uitbreiding voor mijn mooie verzameling notitieboekjes!!
Dit exemplaar heeft ook nog gekleurde tabbladen. En dat voor nog geen anderhalve euro...


Hierboven nog een detail van de achterkant, met een gedeelte in hout-print.
Hieronder een tweede boekje wat ik niet kon laten liggen. Erg mooie illustratie, handig elastiek als sluiting en niet ordinair geplakt maar ├ęcht ingebonden. Afkomstig van het merk Henzo, wat ik eigenlijk alleen maar kende van de fotoplakkers en lijm.



Altijd handig: een doos met kaarten voor allerlei gelegenheden. Dit soort boxen zie je tegenwoordig wel vaker, maar dit is eigenlijk de eerste keer dat de artworks en kleuren me aanspreken. 


En als laatste 5 van deze creditcard-mapjes. Ja, inderdaad VIJF stuks. Waarom? Dat ga je in een volgend blog zien, maar ik zal alvast verklappen dat ik ze niet nodig heb om al mijn creditcards in op te bergen... (diepe zucht van verlichting vanaf de bank waarop manlief op dit moment bivakkeert! ;)

Tot de volgende blog,
Laura

1 opmerking:

  1. GEFELICITEERD alweer 2 JAAR leesplezier voor ons.
    Groetjes,
    pap en mam.

    BeantwoordenVerwijderen