vrijdag 31 augustus 2012

Happy birthday!

Hiep hiep hoera! Vandaag is mijn zusje jarig!! En ook daar heb ik een kaart voor gemaakt, in Photoshop, en af laten drukken door kaartje2go.nl. 

Het was nogal een haastklus het afgelopen weekend, maar omdat ik niet kon kiezen uit 2 Action-kaarten (zie 2 blogs terug) heb ik me er door laten inspireren en toch zelf een nieuwe kaart ontworpen. Ik wilde me er ook niet al te gemakkelijk vanaf maken sinds zij zoveel tijd en werk had gestoken in een geweldig 'gefeliciteerd-met-je-nieuwe-baan-kadootjes-pakket', wat ik een paar weken terug ontving (zie nog een paar blogs verder terug, ben de tel een beetje kwijt, maar als je zoekt kun je het vast zelf ook wel vinden...;)

Hieronder het eindresultaat van een zondagmiddagje noeste arbeid:


En hieronder de twee inspiratiekaartjes, ook leuk, maar nu mijn 'eigen' kaart af is vind ik die toch stiekem veel leuker.



Sinds ik ontdekt heb dat je via internet erg makkelijk, en niet eens zo duur, zelf de leukste kaarten kunt maken en laten afdrukken, heb ik me voorgenomen om niets anders meer te doen. Helaas door tijdgebrek is dat niet altijd mogelijk. Vandaar dat ik erg blij ben met de leuke kaartenbox van de Action. Iets minder persoonlijk, maar qua kleur en sfeer komt het acceptabel dicht in de buurt van mijn eigen handschrift.

Alvast een fijn weekend allemaal!!!
Laura

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je zusje - doe ze de groeten! Mooi kaartje heb je gemaakt voor haar, én een leuke foto heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met die van de action was ik ook blij geweest, maar deze is toch net wat specialer! Bedankt, gr linda

    BeantwoordenVerwijderen