donderdag 26 juli 2012

Verjaardagskaartje

En alweer een jarige! 


Dit keer een kaartje in de computer gemaakt en via een website laten afdrukken en versturen. Zo ziet het er toch wat netter uit dan zelf printen, knippen en plakken. Dat heeft de laatste tijd ineens mijn voorkeur, en de kosten zijn ongeveer gelijk aan een kaartje uit de winkel, dus daarvoor hoef je het tegenwoordig ook niet meer te laten...




Het eindresultaat is een vrolijke en best wel kleurrijke mix van eerder gebruikte patroontjes, mijn nieuwe Japanse artwork-boekjes (heb ik eindelijk mijn nieuwe kant-boekje kunnen gebruiken) en elementjes die ik van internet geplukt heb. 


Het kost je een dagje verzamelen, bewerken en puzzelen, maar dan heb ik ook wel iets waar ik zelf erg vrolijk van wordt!


Tot de volgende blog,
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen