vrijdag 13 juli 2012

Proud to present: (tromgeroffel)

Na vele maanden niet meer naar mijn website te hebben omgekeken was dat zo'n beetje het laatste puntje op mijn 'to-do-in-de-vakantie'-lijstje. Wekenlang heb ik het voor me uit geschoven, maar vorige week zag ik ineens het licht en wist ik wat ik ermee wilde. 


Na een week intensief photoshoppen (en als ik zeg intensief bedoel ik dat ik me met moeite van het scherm wist los te rukken om te eten, drinken of naar het toilet te gaan, zelfs de van manlief gekregen emmer met suikerspin heeft het 3 dagen langer overleefd dan normaal het geval zou zijn, en dát zegt wat, geloof mij maar...) is het dan nu zover dat de nieuwe versie online staat! Joehoe!!!


In grote lijnen is de site hetzelfde gebleven, maar sommige onderdelen waren toe aan een kleine 'opfrisbeurt'. De grootste aanpassingen zijn de homepage:




De lay-out is iets gewijzigd om alles er mooi op te krijgen. 'Design' is veranderd naar 'Portfolio', hieronder vind je een ge-update versie van mijn ontwerpen van de afgelopen tijd. 'Inspiratie' is verdwenen, het bleek toch teveel moeite om iedere maand een nieuwe pagina daarvoor te maken. In plaats daarvan is er een nieuw onderwerp bijgekomen: 'About'. Op deze pagina vind je een persoonlijk stukje van/over mezelf, voor bezoekers die mij niet kennen.



Na alle aanpassingen te hebben doorgevoerd was er nog één pagina die me achteraf gezien een doorn in het oog was... En dat was 'Contact'. Over de ansichtkaart was ik niet tevreden dus die heb ik aangepast. Hoe meer ik ermee aan het puzzelen was hoe meer ik terecht kwam bij de verjaardagskaart die ik een paar maanden terug voor een tante maakte...


De onderdelen waren er dus eigenlijk al, het was gewoon een beetje puzzelen, schuiven en veranderen tot ik had wat ik wilde: een pagina die qua style en kleur goed paste bij de rest van de site.

Mission accomplished! 
Nou kan ik de laatste twee weken nog heerlijk van mijn vakantie gaan genieten, want de site is weer genoeg bijgewerkt om er een tijdje tegenaan te kunnen. Zelf een kijkje nemen op mijn website? Klik dan hier of op de link bovenin de linkerkolom van dit blog.


Tot blogs,
Laura

1 opmerking:

  1. Ik vond je site al mooi, maar nu is ie helemaal super! Knap geknutseld hoor, gr linda

    BeantwoordenVerwijderen