maandag 16 juli 2012

Daar komt de bruid...

Eh néé, ik ben al getrouwd... En tot mijn grote spijt heb ik destijds niet onze eigen trouwkaart ontworpen. Maar dat werd helemaal goedgemaakt door een lieve buurvrouw die me gevraagd heeft de kaart voor háár huwelijk te ontwerpen.


Ze gaan ergens volgend jaar pas trouwen dus het uiteindelijke ontwerp kan ik hier nog niet laten zien, hoewel het al wel bijna af is. ("Nu je zo'n lange vakantie hebt, wil ik daar graag gebruik van maken...")


Maar ik kan jullie wel alvast de twee ontwerpen laten zien die het niet zijn geworden:

Hierboven een eigen idee, gebaseerd op de uitspraak dat ze 'iets lolligs' wilden. Maar omdat het best lastig is om foto's erin te verwerken kwam ik ineens op het idee van een krijtbord. Waar dat vandaan kwam weet ik niet meer, ik herinner me alleen het gemopper van manlief toen ik om half 12 's avonds voor de derde keer uit bed stapte om aantekeningen te maken... 

Hihihi! Tja, creativiteit laat zich niet sturen, en als het opborrelt moet je er maar gewoon gebruik van maken.



Het oorspronkelijke idee, afgeleid van het 'vintage wedding' trouwboekje, wat ik als huwelijkskado gemaakt heb voor vrienden (zie hier). De eisen: foto's van zichzelf erin én een grapje. Vandaar dus de belachelijke hoge hoed, het strikje, de parelketting en de afgrijselijke diadeem.

Alweer een erg leuke opdracht om te doen, en mijn eerste officiële trouwkaart! Jammer dat het nog zo lang duurt voor ik het uiteindelijke ontwerp kan laten zien...


Tot de volgende blog,
Laura

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten zeg, als deze al zo mooi zijn ben ik heel benieuwd naar het gekozen eindresultaat! gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De echte kaart is veeeeeel leuker! Ze hebben de kaart gekozen die ik zelf ook het mooist vond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja! Wij zijn enthousiast :) Wordt mooi straks!

    BeantwoordenVerwijderen