zaterdag 23 juni 2012

The sweet sound of summer...

Van de week heb ik eindelijk de in Japan gekochte inspiratieboekjes doorgespit, leuk! Drie van de boekjes kwamen inclusief CD met allerlei plaatmateriaal dat royalty-free gebruikt mag worden. Dat heb ik maar meteen overgezet op de computer om het te kunnen testen.


Met de regen die tegen de ramen tikte de laatste dagen leek het meer op herfst dan op zomer... Vandaar dat mijn uitprobeersels kerstkaarten zijn geworden :D !!!


Het eerste boekje ging over mixed collages, waarbij 3d materialen zijn gefotografeerd en als 2d te gebruiken zijn voor o.a. frames:
(Het hert en brick achtergrond: internet. 
Mini-printje: tweede boekje, zie hieronder.)


Het tweede boekje bevat allerlei plaatmateriaal dat je kunt gebruiken bij scrapbooken, zoals veel labels, frames en tags:
(Hert: eigen foto. Iced achtergrond: internet.)


Het laatste boekje gaat over kant, daar heb ik nog niets mee gedaan. Die heb ik ook voornamelijk voor mijn werk gekocht. Daarin staan ontzettend veel lace randjes, borders en figuurtjes. Altijd handig voor girly artworks!


Tot de volgende blog,
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen