zaterdag 30 juni 2012

Hiep, hiep... hoera!!!

Vandaag is mijn neefje Sam jarig! En daar hoort natuurlijk een kadootje bij!! Volgens zijn moeder is hij stapelgek op boeken, dus het moest een boek worden. Na dagenlang verschillende familieleden lastig te hebben gevallen voor foto's kon ik aan de slag.


Want het idee was er natuurlijk al, in mijn hoofd: een ABC-boekje met de leukste foto's uit zijn twee-jarige leventje. Leuk om te maken, leuk om te krijgen en leuk voor later 'als hij groot is', een prima kado dus.





























Het was nog wel even puzzelen welke foto bij welk woord en bij welke letter. Sommige letters hadden meerdere leuke woorden én foto's, en sommige juist helemaal niets. Vandaar de Q en de Y... Daar kon ik echt niets beters van maken.


Eerst was ik van plan om zelf alles te gaan printen, knippen en plakken, maar bij nader inzien was het een beter idee om de hele handel zó de bestelsoftware van de Appie in te schuiven en af te laten drukken. Ik ben zelf best tevreden met het resultaat, hopelijk is onze Sam het ermee eens :)


Fijn weekend en tot de volgende blog,
Laura

2 opmerkingen:

  1. Ik mocht 'm gisteren in het echt bewonderen, wat een ontzettend leuk fotoboek is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldig creatief cadeau! Sam vindt het helemaal geweldig, we hebben hem net voor zijn middagdutje nog een keer helemaal gelezen samen. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen