dinsdag 29 mei 2012

Shoplog notitieboekjes, deel 1

Omdat ik een online reisverslag bijhield tijdens onze vakantie had ik ook steeds een notitieboekje bij me. Dan kon ik door de dag heen dingen opschrijven, want aan het eind van de dag heb je vaak zoveel gezien en gedaan dat je het niet meer weet. Nu was na anderhalve week het boekje al vol... dus moest er wat bijgekocht worden... hè wat vervelend!

Deze 3 boekjes waren exact hetzelfde formaat en die kon ik dus ter vervanging gebruiken. Mijn originele boekje had namelijk een plastic omslag waar ook de treinkaartjes etc. in opgeborgen konden worden. Erg handig!

Dit groene boekje is ondertussen al volgeschreven met de tweede helft van de reis. Het witte boekje zit nu in de omslag, en ligt klaar om in gebruik genomen te worden. Het blauwe boekje mag nog wat tijd in de notitieboekjes-kast doorbrengen, bij de rest van mijn toch al best wel flinke verzameling...

Dit boekje vond ik op de laatste dag. Het is misschien een beetje fout, met die gouden folieprint en alles, maar ik ben de laatste tijd nogal gek op het hele 'post-thema', dus ik kon hem echt niet laten liggen.

De sluiting is trouwens met een magneetje.


Tot de volgende blog,
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen