zaterdag 26 mei 2012

Shoplog Japan

Zo, dat is weer even wennen na een heerlijke vakantie. Nou ja, wennen... Ik zit midden in een mini-sabbatical, dus echt aan slag hoef ik voorlopig nog niet. 
Na 5 weken uitrusten en ruim 3 weken door Japan reizen ben ik weer genoeg geïnspireerd om leuke dingen te gaan bedenken en maken. Maar eerst een paar shoplogs van de allermooiste papierwaren die ik tegen ben gekomen in het land van de rijzende zon.


Mijn notitieboekjes verzameling is weer een flink stuk uitgebreid, onder andere omdat ik er een fantastisch leuk merk ben tegengekomen, wat ik nog niet kende. Maar daarvan krijg je later meer te zien. Eerst de komt hier de stapel 'overige':


Twee 'kofferlabels', die bedoeld zijn om je OV pas in te bewaren. Als ze aan je tas hangen kun het je gemakkelijk langs de scanner halen zonder uit je tas / portemonnee te hoeven halen.

Ook achter zit een vakje.

Maar het leukste zijn natuurlijk de figuurtjes en de printjes erachter! 
Kon niet kiezen dus mocht ze van manlief beide kopen, echt lief van hem ;)

Normaal gesproken was dit een 'overbodig item' geweest, maar voor mijn nieuwe baan straks ga ik weer met het openbaar vervoer reizen, lucky me!

Een paspoort-cover, met mooie print in een hele mooie kleurcombinatie.


Book-cover van Japans papier. Daar heb ik andere plannen mee dan het gebruiken als boek-omslag. De maten van boeken zijn hier anders, dus hij zou toch niet gepast hebben. Maar het leek me leuk om er een notitieboekje bij te maken die er wel in past.

Mini-notecards, met goud folie in het printje bovenaan, 
en een lief blauw-met-stippels achterkantje:


Kleine envelopjes met candy-print, erg schattig. 3x hoera voor de 100 yen-shop!


Ook bij de 100-yen shop gescoord: mini message cards.

En als laatste een mooie visitekaartjes-houder, met kleine details van afgelakt bladgoud, gekocht in de bladgoud-winkel in Kanazawa.



Meer shoplogs volgen de komende week! Interesse in reizen door Japan? Neem dan eens een kijkje hier, daar vind je ons complete reisverslag van de afgelopen reis (2012) en de vorige (2010).


Tot de volgende blog,
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen