zaterdag 14 april 2012

Het is feest!

Vandaag vierde een hele lieve tante van ons haar 74e verjaardag. En daar hoort natuurlijk een mooie kaart bij!! De inspiratie hiervoor heb ik vorige week (of is het alweer 2 weken geleden...??? Time flies when your having fun ;) op mijn blog geplaatst.




De achterkant was zo gemaakt, het idee zat al in mijn hoofd en hoefde alleen op de computer uitgewerkt te worden. In de postzegels zitten fotootjes verwerkt van manlief, tante-lief, ondergetekende en verschillende verjaardags-attributen.




De achterkant kostte me wat meer moeite. Maar na wat uitprobeersels kwam ik op het idee om de vlinder van de achterkant ook op de voorkant te gebruiken en er een soort vrolijke voorjaars- vlindertuin van te maken.





Het 3d-effect komt van een slinger met vlinders die ik ooit eens gezien heb op een blog. De vlinders zijn dus een keer extra geprint, uitgeknipt en alleen op het midden vastgeplakt, waarna je de vleugels iets omhoog kunt vouwen. Vooral door het gebruikte fotopapier werkt dit erg goed, het is er stug genoeg voor om mooi te blijven staan zoals ik dat wil.


Fijn weekend!
Laura

1 opmerking:

  1. Geen bezig bijtje maar bezig vlindertje heel mooi met oog voor detail

    BeantwoordenVerwijderen