zaterdag 3 maart 2012

Polaroid

De laatste weken ben ik erg druk geweest. Niet alleen met mijn werk waar het topdrukte is, maar ook met een zeer geheim project... SPANNEND!!! 


Een gezellig etentje een paar weken terug met goede vrienden, die binnenkort gaan trouwen, was blijkbaar dé trigger om weer eens heerlijk aan het knutselen, photoshoppen, knippen en plakken te slaan. Na 3 weken hard werken heb ik hun trouwkado vandaag eindelijk af!!!
Ná de grote dag, 23 maart, kan ik pas laten zien wat het geworden is... Maar hou het er maar op dat het gevraagde envelopje wel een héél originele verpakking heeft gekregen ;)


En tja..., het ene idee brengt het andere met zich mee. Dus toen ik vandaag toch bezig was heb ik ook onderstaande sleutelhangers maar gelijk afgemaakt. Het idee was er 3 weken terug al, de onderdeeltjes lagen al 1,5 week geknipt te wachten, maar daar zijn ze dan:



Deze polaroid sleutelhangers hebben een dubbel laagje plastic aan de binnenkant, dus je kunt er zelf een foto instoppen. Doe je dat niet dan zie je dus deze schattige vogeltjes, die als een soort voering binnenin mee genaaid zijn.



De buitenkant is van wit vilt, waar voorop (met transferpapier) een plaatje van een polaroid opgestreken is.



Heerlijk om weer lekker bezig te zijn en snel resultaat te zien.
Fijn weekend allemaal!


Tot de volgende blog, Laura
Ps. en hopelijk laten die niet meer zo lang op zich wachten als de afgelopen tijd ;)

2 opmerkingen:

  1. Wat een coole sleutelhangers! Wat heb je dat goed bedacht zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ECHT MOOOOOOOOOOOOOOI joh !!!
    Dat heppie weer mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen