dinsdag 6 maart 2012

Leiden in hipstamatic

De afgedankte I-phone van manlief werd een paar weken geleden weer netjes geretourneerd omdat ik er niet aan kon wennen. Ik mailde liever vanaf mijn werk dan dat ik dat ding moest gebruiken om te bellen of sms-en... 

Maar ja, mijn oude trouwe beessie heeft geen supercoole hipstamatic app! Dus van het weekend, tijdens een 3,5 uur durend fietstochtje, zijn nieuwe I-phone in beslag genomen om een paar mooie plaatjes van Leiden en omgeving te schieten:
Een heleboel tuinkabouters in een volkstuintje.


Een kat die één van zijn 9 levens op de proef stelde...



Mijn lief tijdens een tussenstop bij de Bagels & Beans, waar ze heel erg lekkere warme chocolademelk serveren.
(Goed kijken: heden en toekomst in één foto???)


De hipstamatic app geeft in elk geval erg mooie effecten. Hmmm... misschien toch wel de moeite om te gaan wennen aan zo'n ding...?

Tot de volgende blog,
Laura

1 opmerking:

  1. Mooie foto's! Mn foon doet het EINDELIJK!!! heb ook meteen hipstamatic gedownload na het zien van jou foto's!
    Gr. Linda

    BeantwoordenVerwijderen