maandag 13 februari 2012

Studio B.

En alwéér een leuke nieuwe shop en blog gespot! 


Vandaag kreeg ik een mailtje van een oud-klasgenoot en oud-collega, Elma. Ook zij kreeg de kriebels en besloot zich uit te leven op een blog en webshop: Studio B.



Haar handgemaakte producten: boomstam-krukjes met haakwerk en gehaakte (baby)dekens:






Héé Elma, je kan ook altijd nog gaan bijklussen met haak-workshops! Want hoeveel mensen me ook vertelden dat het écht zo moeilijk niet was, mij lukt het dus nog steeds niet... zucht...


(Maar misschien had ik het ook niet na een tweede halfslachtige poging in de hoek moeten gooien... Hmmm, misschien toch maar weer eens een poging gaan wagen, want ik wil ook graag zo'n deken kunnen maken. :)


Groetjes,
Laura

1 opmerking:

  1. haha, nou bij genoeg aanvragen zal ik een workshop gaan geven.
    Bedankt voor je leuke stukje!

    BeantwoordenVerwijderen