zaterdag 11 februari 2012

Postpapierenzo.nl

Vorige week heb ik weer een hele fijne nieuwe site met papierwaren ontdekt: postpapierenzo.nl
En tja... dan kan het zomaar ineens gebeuren dat manlief twee dagen later een erg mooi ingepakt pakketje uit de brievenbus vist, met de woorden: "wat heb je nou weer gedaan...?" :D


Het inpakpapier verdient zeker een eervolle vermelding, er zat zelfs een transparant laagje plastic overheen! Zucht... en toen was ik zomaar ineens weer in de papierwaren-hemel beland...


De belangrijkste reden van mijn bestelling was uiteraard weer een nieuw notitieboekje voor mijn verzameling, met een  vintage 'paper doll'-plaatje erop en een plastic cover:


Een 'extraatje' dat ik erbij bestelde: een mooi doosje met daarin een setje vintage mini-ansichtkaartjes, envelopjes, een stempel-setje en een tag met touwtje.



Bij mijn bestelling vond ik ook nog dit zakje, waar een touwtje uitstak, met een lief persoonlijk kaartje van de eigenaresse:



Leuke site, een echte aanrader voor iedereen met een hart van / voor papier!
Fijn weekend allemaal,

Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen