vrijdag 3 februari 2012

Gekregen...

...voor mijn verjaardag, van een lieve collega:
(Tip: scheur mooie pagina's uit tijdschriften en bewaar ze, je kunt er heel leuk kadootjes mee inpakken!) 

Helemaal in mijn stijl: een to-do-lijst blok met pen en magneet op de achterkant en een notitieboekje voor boodschappenlijstjes.


...van mijn zus, zomaar:
Splitpennen met cupcakes, heel schattig. 


...van mijn schoonouders, helemaal uit Zambia voor mij meegenomen:
kleine, vrolijk versierde kaartjes met bijpassende mini-envelopjes.





Bedankt allemaal voor de leuke kadootjes!!!

En een fijn winters-wit weekend toegewenst,
Laura

1 opmerking:

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Je bent lekker verwend.

    Ik wilde je de foto's van Sam mailen, maar ik heb je mailadres niet... mail je mij (handwerktuin @gmail.com, uiteraard zonder spatie)?

    BeantwoordenVerwijderen