zaterdag 18 februari 2012

Cupcake op bestelling

Dus toen stond ik daar zomaar ineens op de vrijdagavond met een strijkplank en -ijzer in de keuken te hannesen... (Manlief nog lachen: "haha, dat staat je goed!") Néé mam, niet schrikken, ik mankeer niets! De strijkplank en het ijzer waren voor de gelegenheid weer eens, onder het stof vandaan, uit de berging gehaald. Waar ze thuishoren, naar mijn bescheiden mening...


Gisteravond heb ik deze cupcake-sleutelhanger gemaakt voor Debbie. De cupcake is een transferprint, die ik vastgestreken heb op een wit vilten ondergrond.


Debbie bestelde een week of twee geleden ook al zo'n sleutelhanger, en van de week ontving ik een mailtje dat ze er graag nog één wilde. Maar dan een beetje aangepast zodat hij beter bij haar site zal passen.



Uit haar reactie op mijn eerste pakketje aan haar bleek wel dat ze net zo'n zwak heeft voor mooi ingepakte kadootjes. Dus deze sleutelhanger ga ik haar toesturen in een envelop versierd met deze tape met taartjes-print:


Nieuwsgierig naar haar site? www.hipperdepiptaartdesign.nl (tijdelijke site, de echte site is nog in aanbouw). Fijn weekend allemaal!


Groeten,
Laura

1 opmerking:

  1. Ik ben niet zo schrikkerig !!!
    Het ijzer staat zeker alweer in de berging ????
    Je kan er in ieder geval wel mooie sleutelhangers mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen