zondag 27 november 2011

Mijn 'nieuwe beessie'

Mijn oude trouwe cameraatje ('ouwe beessie') heeft van de week voor de laatste keer geklikt, daarna sloot hij zijn luikje om nooit meer open te gaan... 

Nieuwe batterijen mochten niet meer baten, zijn tijd zat erop. Na trouw al mijn blog-foto's te hebben gemaakt het afgelopen jaar en jarenlang al onze mooie vakantieherinneringen te hebben vastgelegd heeft hij ons nu verlaten. 

Omdat je pas weet wat je hebt (of hoe vaak je het eigenlijk gebruikt) als het er niet meer is, zijn we vrijdagmiddag maar meteen de stad ingegaan. Na de keuze van het model, was daar nog een keuze in kleur. Want ja, deze camera is verkrijgbaar in meerdere kleuren, en kijk, dáár hou ik nou van! 


Laat die verkopers van de Dixons maar lachen, wie neemt er nou zwart of grijs als je ook kan kiezen uit paars, groen, blauw of ROZE! Ik kan tenminste weer lekker verder fotograferen.


Fijn weekend!
Laura

1 opmerking:

  1. GAAF BEESSIE !!!!
    Nu maar weer heel veel knippen.
    Groetjes,mam

    BeantwoordenVerwijderen