dinsdag 22 november 2011

Kerstkaarten, deel 3

Dit is alweer het derde en laatste deel van de kerstkaarten-serie. Het is af! En het is nog niet eens december!!!


Dit ontwerp is een mix van beide eerdere idee├źn: het Hema-plakband gecombineerd met het superleuke plaatje dat ik van internet geplukt heb:



Door de lijmroller over de plakband heen te halen zie je er veel minder van dan wanneer je gewoon op de (uni) ondergrond plakt! Verder heb ik kleine beetjes lijm onder het hert, de vogeltjes en de ijssterretjes gedaan. Zo zit alles toch goed vast, maar zie je er bijna niets van.




Van deze beide kaarten heb ik er eerst 2 gemaakt. De versie met het plakband aan de linkerkant vond ik beter uitkomen dan de tweede versie met het plakband aan de onderkant. Daarom worden de rest van de kaarten aangevuld met de eerste versie.


En dus ben ik er nu: 26 gloednieuwe kerstkaarten, klaar om verstuurd te worden! 
Of toch niet...? Het zilverkarton is lastig te beschrijven, dus ik denk dat ik daar nog een oplossing voor moet gaan bedenken...


Groetjes, Laura

1 opmerking: