zondag 13 november 2011

Japan

Helemaal in de sfeer van onze aankomende vakantie kwam ik onderstaande plaatjes tegen in mijn inspiratiemap:





Daar moet ik toch echt eens wat mee gaan doen, het zijn zulke mooie plaatjes!
Maar op dit moment is er zelfs van haken niets gekomen omdat ik vanmiddag een plotselinge aanval van 'kerstkaarten-maken' kreeg. Aangezien dit behoorlijk zeldzaam is en de tijd begint te dringen heb ik er maar gebruik van gemaakt. Het is behoorlijk bewerkelijk dus ik heb nog niets te laten zien, maar de werkzaamheden zijn in volle gang. Dus binnenkort een update :)


Tot blogs,
Laura

3 opmerkingen:

  1. We kijken naar je update uit.
    Inderdaad mooie plaatjes van Japan.
    Een reis om naar toe te leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie plaatjes van japan.
    wanneer vind de reis plaats?

    BeantwoordenVerwijderen