zaterdag 22 oktober 2011

Vintage Bathing Beauties

Tja... ik heb een visitekaartje, een blog en laatst zelfs een website gemaakt. Stukje bij beetje overwin ik mijn angsten en vertel ik mensen van mijn site en hobby. En héél af en toe deel ik zelfs een visitekaartje uit.
Toch kwam het als een complete verrassing toen ik van de week een e-mail ontving waarin mijn allereerste klant (die geen familie, vriend(in), collega of bekende is!) een 'Zakje Geluk' kocht via mijn website!!! Joehoe, ik heb een klant! :)


Maar... uhm... dat betekende dus wel dat ik iets moest gaan versturen, in de stijl van LovingLeiden. Vandaar dus dat ik tot 's avonds laat als een razende tekeer ging op de computer. Ik had een sticker nodig met een Fragile / Handle with care-logo, want ik wilde toch wel dat mijn allereerst verkochte 'Zakje Geluk' heel zou aankomen op de plaats van bestemming?
Maar er moest ook een leuk kaartje bij, waar ik iets op kon schrijven. Lades werden omgekeerd en kasten werden uitgeplozen, koortsachtig op zoek naar iets dat mooi genoeg werd bevonden.
Na één blik op het inspiratiebord boven mijn bureau zag ik het licht, en niet veel later was het tijd om de printer aan het werk te zetten:




Vandaag heb ik maar meteen een klein voorraadje met kaartjes gemaakt. Want je weet maar nooit wanneer je ze nodig hebt!
Deze 'Vintage Bathing Beauty'-plaatjes heb ik ooit eens van internet geplukt, als ik het me goed herinner. En nog steeds ben ik helemaal weg van de sfeer en de kleuren. Hieronder zijn er een paar van de mooiste plaatjes op groter formaat te bewonderen:











Nogmaals bedankt voor je aankoop Saskia, ik hoop dat je zus er heel blij mee is!


Tot de volgende blog,
Laura

2 opmerkingen:

  1. PROFICIAT dochter erg leuk om te lezen.
    Ziet er allemaal weer heel mooi uit.
    Op naar de volgende klant.
    groetjes,
    mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je eerste klant mogen er maar veel volgen.
    groetjes,
    eindhoven

    BeantwoordenVerwijderen