maandag 3 oktober 2011

....(tromgeroffel)....

Na een heerlijke week vakantie zou je denken dat ik weer heel wat bij elkaar geknutseld heb om op mijn blog te laten zien... Dat was namelijk wel mijn bedoeling...


Maar 1 dag voor de vakantie begon kwam ik ineens op het idee om een eigen website te maken. En dus liet ik alles uit mijn handen vallen om eraan te beginnen. Na een weekje prutsen, rommelen, photoshoppen, zuchten, vloeken, mailen, testen en aanpassen is het dan zover:




Vanaf heden kan ik 'webdesign' op mijn CV erbij zetten (met een knipoog, want volgens manlief is webdesign met een iMac makkelijker, en dus smokkelen). Nieuwsgierig geworden? Neem een kijkje op:


www.lovingleiden.com of www.lovingleiden.nl


De site is nog niet helemaal 'af', dus de komende tijd zal er nog wel het één en ander aan veranderen of bij komen, maar in grote lijnen staat het nu online. Via deze site zal ik ook mijn spulletjes gaan verkopen, dus neem regelmatig een kijkje zou ik zeggen!


Tot de volgende blog,
een trotse website-bezitster :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen