maandag 24 oktober 2011

Nieuwe eigenaar gezocht!

Na mijn geluk beproefd te hebben op Marktplaats doe ik nu zo maar een poging. Na het opruimen van mijn kast kwam ik onderstaande 3 tassen tegen, die hard op zoek zijn naar een nieuw liefhebbend baasje:


Handtas Oilily, Afmetingen: 25 x 17 x 10 cm. 



Mudulab eco handtas met schouderband. Gemaakt van gerecyclede vinyl filmposters. Afmetingen: 28 x 23 x 8 cm.


Bruine fake leather handtas. Afmetingen: 43 x 30 x 15 cm.



Na vele mails via Marktplaats beantwoord te hebben, sommige tassen zelfs wel 4x (!!!) verkocht te hebben, staan ze toch écht nog stééds in mijn kast... (ALS JE HEM NIET WIL HEBBEN, BIEDT ER DAN NIET OP!!! ...zucht...)
Dus.... heb je interesse? Mail me dan, over de prijs kunnen we het vast wel eens worden :)


Tot de volgende blog,
Laura

1 opmerking:

  1. Hoi Laura,

    Ik kan je mailadres niet vinden, maar mag ik je vragen wat je voor de oilily tas wilt hebben.
    Je mag dat ook mailen naar cnobbe@xs4all.nl

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen