zaterdag 8 oktober 2011

Monsterlijk kado

Gisteren nog even snel een kadootje gemaakt voor onze jarige tante. Gewoon een cadeaubon geven leek me niet zo leuk en bij toeval kwam ik een knuffelbeestje op internet tegen waar een vakje inzit voor geld, een kaartje of een cadeaubon (zo hoopte ik...).


Het extra vakje zit aan de voorkant waardoor het lijkt of het monstertje het opeet:





Hierboven dus het testmodelletje. De cadeaubonnen waren helaas te groot om erin te stoppen, die hebben we er dus toch maar los bij gegeven in hun originele verpakking. Om dit kleine monster niet met zijn mond vol tanden te laten staan heb ik er een gefeliciteerd-kaartje in gedaan.


Het is ook een leuke manier om geld te geven. Misschien ga ik er meer maken voor in de shop, want ik word er wel vrolijk van.


Tot de volgende blog,
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen