zaterdag 15 oktober 2011

Dottie Angel

Na dit boek op meerdere blogs tegen te zijn gekomen kon ik het echt niet meer weerstaan. 


Dat je ook prima online kunt shoppen op de I-pad heeft zo zijn nadelen. Voornamelijk wat betreft mijn bankrekening... En dus zo kwam het dat ik op een zondagochtend, tussen het ontbijt en douchen door ineens een bestelling had geplaatst bij 'Het Grote Avontuur'. 


Twee dagen later viel er al een pakketje in de bus: het boek van Dottie Angel, met een bijbehorend zakje goodies (een kaart, stukje vintage stof, knoop en kaartje met garen):

Hieronder een aantal van de mooiste pagina's, waarbij ik deze week iedere ochtend zat weg te dromen. Een hele verbetering vergeleken met een ontbijtje met het nieuws. In plaats van al die terreur, doodslag en ellende is dit toch een mooiere manier om de dag te beginnen:







Ik had niet alleen het boek besteld maar ook een setje schriftjes van Dottie Angel. Helaas was er iets mis gegaan bij de verzending, want in plaats van de schriftjes ontving ik een tweede boek!!! 


In plaats van het terug te sturen vroeg de eigenaresse van Het Grote Avontuur  me of ik het boek bij een vriendin van haar in Leiden wilde bezorgen. En zo kwam het dat ik afgelopen vrijdag op pad was om een wildvreemde vrouw een verjaardagskadootje te overhandigen :)


De schriftjes zijn ondertussen ook binnen en zijn in mijn volgende blog te bewonderen.
Tot dan!


Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen