zondag 16 oktober 2011

Dottie Angel notebooks

De schattige kleine notebooks van Dottie Angel zijn vanaf heden toegevoegd aan mijn verzameling met papierwaren:


Ook bij dit pakketje kreeg ik allerlei leuke papieren frutsels extra (recht op de foto)!





De verpakking van het pakketje was helaas al gesneuveld tegen de tijd dat ik eraan dacht om foto's te maken. Dus dan maar een omschrijving: het zat verpakt in een pagina van een kinderschrift, om te leren lezen en schrijven. Had ik toch al die oude schoolspullen niet zomaar weg moeten gooien tijdens de laatste opruiming van de schuur... zucht...

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lau,
    poging 58, reageren lukt steeds niet! Elke keer krijg ik foutmeldingen. Wie weet komt dit aan?? ;)
    Leuke notitieboekjes, wanneer krijg je een notitieboekjes-vitrinekast? gr Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu het Lin gelukt is, ga ik het ook weer proberen.
    Opruiming !!! Je weet toch wel van thuis "Wie wat bewaard die heeft wat "
    Niet te vaak doen hoor.
    Liefs
    Mam.

    BeantwoordenVerwijderen