zondag 30 oktober 2011

Cover-up

De ideeën in mijn hoofd stapelen zich op, maar ze hebben de laatste weken heel erg veel moeite om eruit te komen. Misschien zijn het de vallende blaadjes, of de kou, een klassiek geval van 'de winterblues'... ik weet het niet. 


Maar soms zomaar ineens vind het een weg naar buiten, zet ik (tegen al mijn eigen gewoontes en regeltjes in) zomaar op een zondagochtend de schaar in een stuk stof, zónder eerst een patroontje te maken, galloppeer ik in mijn pyjamabroek door de gangen om mijn naaimachine uit de berging te halen en ga ik zomaar ineens aan de slag.


Nog geen half uur later heb ik deze 'cover' gemaakt, voor wat losse boekjes en spulletjes die al weken rondslingeren op mijn bureau:








Het is een stoffen hoes, met contrast voering, die dichtgebonden kan worden met een lintje.
Achteraf gezien had de stof wel iets steviger mogen zijn. Dus heb je plannen om ook zoiets uit te proberen: neem mijn tip mee in je stofkeuze of gooi er wat versteviging tegen aan de binnenkant. 


Dit is in elk geval een leuk idee, misschien ook voor agenda's, fotoboeken of notitieboekjes. Eventuele bestellingen zijn op aanvraag via mijn website (www.lovingleiden.com) en mail me mocht je interesse hebben in een op maat gemaakte cover.


Fijn weekend!
Groetjes, Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen