zondag 18 september 2011

Nieuw jaar, nieuwe agenda

Het is weer september, de maand van de nieuwe agenda's! Heerlijk zo'n mooie nieuwe lege agenda, met knisperende pagina's, zonder inktvlekken en rafelige randen. Het geeft uitzicht op een schone start van een nieuw jaar, waarin van alles kan gaan gebeuren...

Maar voor het zover is moet je wel even een ernstige vorm van keuze-stress zien te overwinnen! Agenda's zijn er namelijk in alle soorten en maten: dik, dun, groot, klein, ingetogen, vrolijk en ronduit hysterisch.
Na twee keer eerder bij de plaatselijke Bruna te hebben rondgesnuffeld was gisteren dan eindelijk de grote dag aangebroken. Na nóg een keer 3 kwartier rondkijken, oppakken, bladeren, vergelijken en weer terugleggen van alle aanwezige agenda's werd dan toch de keuze gemaakt.
Ik werd er gewoon erg vrolijk van, dat is het enige wat ik verder over mijn nieuwe agenda kwijt wil. Dat het een kruising tussen PIP studio en Paris Hilton-on-drugs is en daarmee regelrecht onder het vakje 'hysterisch' valt kan me lekker niets schelen!


Maar waar het eigenlijk om gaat is dat er altijd van die loze pagina's in zitten, die ik er altijd uitscheur om ruimte te maken voor mijn eigen rommel (paspoort, visitekaartjes, etc.). Dit keer leek het me zonde om ze weg te gooien, dus heb ik ze gebruikt voor een proefmodel van een nieuw ontwerp, om zo het patroon uit te kunnen testen:



De agenda pagina's zijn nu dus omgetoverd tot een mini notitieboekje, in matchbox-style. Het ziet er prima uit, dus het patroontje klopt. 
Wat het uiteindelijk moet gaan worden blijft nog even een verrassing, maar je zal het hier vanzelf een keer voorbij zien komen. 


Tot blogs,
Laura

1 opmerking:

  1. Ik heb ook verlekkerd bij de Bruna gestaan. Wat een keuze! Ik wacht nog even op de Flow agenda. Kijken of hij leuk is dit jaar. Zo niet, dan.... moet ik ook gaan kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen