zondag 4 september 2011

Kopenhagen

Mijn allereerste blog ging over de aankoop van notitieboekjes op de luchthaven van Kopenhagen. De vlucht van Berlijn naar Amsterdam was goedkoper met een tussenstop op Kopenhagen, dus verder dan het vliegveld ben ik nooit gekomen...


Nu, ruim een jaar verder, ben ik voor het eerst in de stad zelf geweest, om te shoppen voor mijn werk. Dankzij mijn collega kwamen we terecht in het schattige winkeltje Søstrene Grene, een soort hippe Deense versie van de Xenos, en ik was helemaal verkocht!


Liefde op het eerste gezicht:
En er zit een plastic kaftje omheen!


Er zitten veel verschillende soorten pagina's in, en dan niet van die suffe witte blaadjes met blauwe lijntjes... nee, dit boekje heeft de leukste opmaak, mooiste plaatjes en schattigste kleurtjes die ik ooit gezien heb!!!





Ook dit kleine opschrijfboekje ging met mij mee terug naar huis. (Ondanks de 'suffe witte blaadjes met blauwe lijntjes'... ahum.)



Van één van deze twee boekjes heb ik twee exemplaren gekocht... Eén voor mijn verzameling, om te bewaren, en één om ook echt te kunnen gebruiken. Mag jij raden van welk boekje :)


Groetjes, Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen