woensdag 31 augustus 2011

Zakje feest!

Een plaatje in een tijdschrift kan mij soms heel veel ideeën geven. Ik zag een foto van twee kleine witte envelopjes met de teksten 'zakje feest' en 'zakje geluk'.


Ik weet niet wat het was, van wie het was en al helemaal niet wat erin zat. Maar het bleef rondspoken in mijn gedachten. De aanstaande verjaardag van iemand op mijn werk gaf het laatste duwtje om er ook werkelijk iets mee te gaan doen.


Mijn 'zakje feest' is uiteindelijk zo geworden:
Met zelfgemaakte sticker voorop en een stukje taart-tape achterop.



De 'ingrediënten' om het zo maar even te noemen:
Een pergamijn zakje met vrolijk gekleurde confetti. Dichtgeplakt met een stukje tape met print.

Een zelfgemaakt mini-feestslingertje, van restjes geprint papier, vastgestikt op een satijnlintje.



De slinger zit ook in een pergamijn zakje met een zelfgemaakte sticker met tekst erop:

Een roltoetertje (wel van papier maar niet zelfgemaakt, sommige dingen kun je maar gewoon beter kopen ;)

Ballonnen met een bloem- en sterrenprint (idem als de roltoeter).


En het laatste 'ingrediënt' is mijn succesrecept voor een heerlijke taart!
Mooi verpakt in een zakje van Japans origami-papier:


Maar eh... niet doorvertellen! Het leuke aan 'zakje feest' is dat het een verrassing is wat erin zit voor degene die het koopt of krijgt. 
Morgen laat ik mijn versie zien van een 'zakje geluk'.


Tot blogs,
Laura

5 opmerkingen:

  1. Herkenbaar dat zo'n foto in je gedachten kan blijven. Het is een super idee en wat vreselijk leuk uitgevoerd!

    Ik ben erg benieuwd naar het zakje geluk.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe bedenk je het: echt schattig !!

    Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even neem ik nu "DE TIJD" om je te zeggen dat ik
    het een "GELUK" vindt dat je zo creatief bezig bent, en dat ik het lezen en bekijken ervan ervaar als een groot "FEEST"
    Liefs,
    Mam.

    BeantwoordenVerwijderen