zaterdag 27 augustus 2011

Hoera!!!

LovingLeiden bestaat 1 jaar en 1 dag!!!


Op donderdag 26 augustus 2010, om 21.33 uur, heb ik mijn allereerste blogbericht geplaatst. Nu zijn we 1 jaar, 143 blogs en heel veel inspiratie, knutselwerkjes en foto's verder.


En wie jarig is trakteert! Dus hierbij de uitslag van de goodiebag:


De deelnemers:


De winnaar:


Van harte gefeliciteerd, Wil je hebt gewonnen! Laat je me even weten welk beest je graag wil hebben???


Groetjes, Laura


P.s. Grappig genoeg zag ik net pas dat mijn allereerste blog ging over de aankoop van leuke notitieboekjes op het vliegveld van Kopenhagen. 3x raden waar ik van de week ben wezen shoppen? En wat ik daar gekocht heb? :) Maar dat zie je wel in één van de volgende blogs.

4 opmerkingen:

  1. Hieperdepiep... HOERA!!! Gefeliciteerd met je 1e blogverjaardag :) Dat we nog maar veel leuke blogs mogen lezen en mooie, creatieve knutsels mogen bekijken!
    Groetjes van je grootste fan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jippie wat een leuke verhaaltjes, knutsels en plaatjes weer.
    PROFICIAT alweer een jaar. En vooral DOORGAAAN !!!
    Goodiebag winnares Wil GEFELICITEERD !!!
    hartstikke leuk.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Laura,

    Voor het eerst dat ik een prijs hebt gewonnen. Hartstikke leuk.

    Het was wel even zoeken welke goodie ik wilde hebben als prijs. Echt moeilijk hoor. Allemaal zijn ze heel leuk.
    Maar zo je ziet heb ik toch een keuze gemaakt. De naam is mij even ontschoten, dus dan maar even een plaatje ervan. Ik (andré) krijg dit niet in je blog, dan maar via de mail

    Bedankt voor de leuke prijs.

    Liefs Wil

    BeantwoordenVerwijderen