zaterdag 27 augustus 2011

Een nieuw avontuur

Zo heet de webshop, waar ik terecht kwam na een tip van een mede-blogger. 


Deze boekjes verdwenen al snel in mijn digitale winkelmandje... om vervolgens een paar dagen later mooi verpakt thuis bezorgd te worden. Wat zou het leven toch zijn zonder webwinkels? 


Ik ben in elk geval twee geweldig mooie boekjes vol inspiratie rijker, kijk maar mee:

De verpakking van je pakketje verraad dezelfde voorliefde voor papierwaren. Mooi ouderwets bruin pakpapier, dichtgeplakt met stukjes vrolijk gekleurde washi-tape. En kleine 'extraatjes' zoals een ansichtkaart en mooi visitekaartje.

Het eerste boekje gaat over allerlei moois wat je met Japanse washi-tape kunt maken. 

Na opening van het pakketje zag ik pas dat het ook werkelijk een Japans boekje is... Inclusief de tekst dus... Waar manlief juist schrok, omdat hij zag dat het boekje zo onleesbaar is, werd ik er juist onzettend vrolijk van!

Er staan voorbeelden in voor bijvoorbeeld: kaarten,

verpakkingen voor koekjes en andere etenswaren,

kleine kadootjes,

en interieur-versieringen.

Het ziet er geweldig uit, en uit de stap-voor-stap plaatjes valt nog veel op te maken. Dit geeft het zo véél meer inspiratie, en ik hou er toch al niet van om iets zo na te maken. 'Kleuren buiten de lijntjes' geeft veel meer voldoening :)

Het tweede boekje staat in de volgende blog.
Groetjes, Laura

1 opmerking:

  1. "Kleuren buiten de lijntjes" geeft veel meer
    voldoening !!!!!
    Van die uitdrukking wordt ik heel blij.
    Liefs,
    mam

    BeantwoordenVerwijderen