zondag 28 augustus 2011

Een nieuw avontuur, deel 2

Het tweede boekje dat ik kocht op 'Een nieuw avontuur' gaat over inspiratie en de manier waarop verschillende internationale creatievelingen daarmee omgaan. Je krijgt een kijkje in de dummy's van deze personen, wat heel erg leuk is om te zien:



Dit boekje is niet alleen in het Japans maar ook in het Frans... Niet dat ik daar nu wat aan heb, mijn Frans is nog steeds beperkt tot: "Oui", "Non", "Merci", "Voulez vous coucher avec moi ce soir" (tot grote hilariteit van de Franse taxichauffeur én mijn collega's) en: "Payer avec Mastercard".


De foto's zijn mooi en een bron van inspiratie voor iemand wiens dummy voornamelijk bestaat uit een verzameling geeltjes met aantekeningen en een stapeltje plakboeken.




Blijkbaar hebben ze hele leuke boekjes in Japan. Nu heb ik weer iets om op mijn verlanglijstje te zetten. Ik zal maar vast wat oude kleding gaan bewaren, zodat ik die net als vorige keer daar kan achterlaten, om mijn aankopen mee terug te kunnen nemen.


Tot de volgende blog,
Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen